Tököli út 8.
2310, Szigetszentmiklós
[email protected]
+36 (30) 446 2717
Kövess itt is

Gyakran Ismételt Kérdések

Mikor kapom meg amit rendeltem?

Többnyire a fizetést követő 1-2 héten belül, de ez függ a szállítás módjától is, ha rendelés előtt rákérdezel, meg tudom mondani pontosabban.

Hogy jut el hozzám a rendelésem?

Többféle módon is kézhez kaphatod Oriflame csomagod:
Házhozszállítással (GLS futárral küldöm), postázom ajánlottan postán maradó levél vagy csomagként illetve személyesen is átvehető Budapesten a Flórián Üzletközpontnál vagy Szigetszentmiklóson a Sárgaháznál, esetenként az Ádám Jenő Általános Iskola előtt (Oázisnál).

Lehet-e bankkártyával fizetni?

Igen, online bankkártyával és utalással is.

Mióta létezik a cég?

1967-ben, Stockholmban alapította Jonas és Robert af Jochnick, valamint barátjuk, Bengt Hellsten ( Magyarországon 1991-től )
Megbízható: ( ha vaj lenne a fülük mögött már csak kiderült volna )

Van bolt?

Van lehetőség bizonyos termékeket megnézni Budapesten a 3. kerületben vagy Szigetszentmiklóson. Érdeklődj előtte valamelyik elérhetőségemen és egyeztetünk.
Az Oriflame termékeket nem lehet boltban megvenni csak klubtagoktól lehet rendelni. (Ha Te is szeretnél klubtag lenni, keress akkor is nyugodtan.)

Mi történik, ha mégsem kérem vagy nem jó nekem, amit rendeltem?

Minden termékre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal az Oriflame, ha azt 30 napon belül visszajuttatod és maximum az 1/3-ad része hiányzik.

Miért jók a termékek/miért Oriflame?

  • Megbízható: Több, mint 50 éve az Oriflame neve egyet jelent a svéd minőséggel, a tudományos kiválósággal, a természetes hatóanyagokkal és a csúcsteljesítménnyel.
  • Szépség kívül és belül: nemcsak gyönyörű leszel, de közben igazán jól fogod érezni magad a bőrödben is az Oriflame termékeit használva.
  • Kiemelkedő eredmények: Európa legnagyobb közvetlen értékseítő kozmetikai vállalatává nőtte ki magát, több mint 3 millió Szépségtanácsadót foglalkoztat világszerte.

Vannak még kérdéseid?