Tököli út 8.
2310, Szigetszentmiklós
hello100xszep[email protected]
+36 (30) 446 2717
Kövess itt is

10 perc meditáció

Mindegy, hogy a lelki békédért vagy a sok stressz ellen, de meditálj minden nap, ha teheted. Nem kell hozzá semmi tudás, erőnlét vagy hajlékonyság.

A legjobb módja annak, hogy teljesen ellazulj és önmagadra koncentrálhass. Már csak a 10 perc nyugalom miatt is megéri 🙂

Ha minden nap végzed, jelentősen csökkented a stresszt, a kimerültséget, és akár a depresszió is javulhat vele.

Első lépésként válassz egy csendes helyet, ahol nem zavarják meg vagy terelhetik el a figyelmed. Keress egy kényelmes ülőhelyet – fotelban, kanapén, vagy tökéletes a padló is.

  1. Ülj egyenes háttal, de kényelmesen.
  2. Helyezd a kezed az öledbe, például a térdeidre.
  3. Csukd be a szemed és a légzésre koncentrálj, ne gondolj semmire, csak a légzésre .
  4. Lélegezz be és ki az orrodon át, vegyél 4-5 mély, hosszú lélegzetet. Figyelj az érzésre, ahogy a tüdőd megtelik levegővel.
  5. A következő (6.) belélegzéskor feszítsd meg minden izmod a lábfejedben.
  6. Kilégzéskor lazítsd el a lábfejizmaid.
  7. Ismételd még egyszer (5. és 6. lépés).
  8. A következő belégzéskor szorítsd meg minden izmod az alsó lábszárban és vádliban.
  9. Kilégzéskor lazítsd el ezeket az izmokat. (Ismételd meg ezt a ki és belégzést is)
  10. A következő belégzéskor szorítsd meg minden izmod a combodban.
  11. Kilégzéskor lazítsd el ezeket az izmokat. (Ismételd meg ezt a ki és belégzést is)
  12. Lassan nyisd ki a szemed.
  13. Lassan állj fel.

Egészségedre 🙂

Nem baj, ha nem sikerül tökéletesen eleinte, majd belejössz 🙂 (Nekem az alsólászáras ment nehezen)

felhasznált forrás: www.oriflame.hu

Szólj hozzá a cikkemhez